reklama

Tieto Vianoce úplne najtrápnejšie reklamy aké môžu byť?

Neviem ako Vy, ale keď započujem “niežik sa nám chumelí, zima je zimička” nemyslím na nič iné iba kde mám diaľkové ovládanie aby som vypol zvuk na svojom televíznom prijímači. …

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

To nehovorím o reklame na “dostupnú” pôžičku, tá je podľa ma v stupnici trápnosti od 1 do 100 trápna so súčtom bodov 5073. Úprimne, reklama je natočená veľmi dobre, profesionálne, len akosi tá sprievodná pesnička – no mňa osobne takáto reklama neosloví a ak niekoho áno, je mi to viac ako záhadou.

Nechápem prečo keď celý svet smeruje k virálnym reklamám o ktorých si ľudia rozprávajú a posúvajú si ich ďalej prostredníctvom internetu (viď reklama na mobilného operátora v podaní dvoch známych hercov), … my tu na Slovensku (alebo nielen my?) ideme smerom tlačenia do hláv masovým spôsobom nechutné, otravné, ba až dokonca, …. no dochádzajú mi slová, povedal by som že sú tie reklamy jednoducho na grcku.

Veľkou záhadou mi však je, že jedna z najotravnejších reklám tohto roka, je na zákazku pre toho istého mobilného operátora, NAVYŠE, ak som správne pochopil tagy k reklamám na blogu mediálne, vyrobila ho aj tá istá mediálka…. Fu, silná káva, čo poviete?

Na záver už spomeniem iba jeden reklamný spot, ktorý považujem tiež za veľmi príjemný a to je “**** kravičky sa stali celebritami”.

A čo hovoríte Vy?, aký je Váš názor?

Tomáš Kačena

Tomáš Kačena

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pohybujem sa vo svete marketingu, technológií a internetu Zoznam autorových rubrík:  MarketingSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu